MENU
Головна » 2018 » Март » 13 » Формування національної свідомості дитини через організацію роботи з мовленнєвого та художньо-естетичного спрямування
16:44
Формування національної свідомості дитини через організацію роботи з мовленнєвого та художньо-естетичного спрямування

13 березня 2018 року заклад дошкільної освіти №9 «Тополька» (завідувач Бабенко О.О., вихователь-методист Лук’ян Т. М.) гостинно відчинив двері 46 вихователям старших груп дошкільних закладів та вчителям 4-х класів загальноосвітніх шкіл великого міста Добропілля.

В рамках методичного об'єднання з наступності двох ланок дошкільної та початкової освіти засідання за темою «Формування національної свідомості дитини через організацію роботи з мовленнєвого та художньо-естетичного спрямування» пройшло у формі методичної естафети «Навчаємо й виховуємо з Україною в серці». Педагогів зацікавила виставка «Родинне дерево», яку підготували батьки, вихователі, а діти закладу презентували її гостям.

На заході була можливість на лише підвищити професійну компетентність щодо формування національної свідомості дітей, а й познайомитися з досвідом роботи вчителів НВК №1 та вихователів ЗДО №9. Під час домінантного заняття у старшій логопедичній групі «З Батьківщиною в серці» (вихователь Кузнецова О. В.) та інтегрованого уроку у 1-му класі «Весна іде – красу несе» (вчитель Мітіна С. В.) учасники мали можливість прослідкувати систему в роботі педагогів двох ланок освіти.

Завідувач ЗДО №9 Бабенко О. О. та заступник директора НВК «Гімназія – ЗОШ І-ІІІ ступенів №1» Кулікова С. Г. презентували досвід взаємодії закладів по забезпеченню взаємозв'язку і наступності у вихованні і навчанні дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Гостей зворушила прониклива музична листівка «Зацвіла в долині червона калина» (музичний керівник Куприк Г. В., вихователь Гутник І. В.) за участю дітей старшої групи та 1-го класу.

А під час методичної ниви «Від ефективності роботи з наступності – до підвищення якості освіти» (Лук’ян Т.М.) вдалося розширити та уточнити знання педагогів щодо форм, методів і прийомів роботи з дітьми з осно­вних напрямів патріотичного вихован­ня дошкільників та молодших школярів.

Методисти МК відділу освіти Героєва В. І. та Гнилицька Л. В. під час вправи «Мисник» допомогли підвести підсумки заходу, націлили педагогів на партнерську взаємодію і співпрацю педагогів, батьків дітей.

Раціональне поєднання традиційних та інтерактивних форм у роботі методичного об'єднання сприяло підвищенню фахового рівня педагогічних працівників та оптимізації освітнього процесу.

Переглядів: 93 | Додав: Anna | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

uCoz