MENU
Головна » 2018 » Сентябрь » 13 » Інтегративний підхід до організації педагогічного супроводу дітей молодшого дошкільного віку
12:36
Інтегративний підхід до організації педагогічного супроводу дітей молодшого дошкільного віку

Одним із важливих питань, яке турбує сучасне суспільство – як забезпечити повноцінне становлення малят, як змістовно і методично правильно організувати освітній процес у дошкільному закладі? Ці питання були обговорені на першому засіданні предметної науково-методичної комісії вихователів груп молодшого дошкільного віку, яке відбулося 11.09.2018 р. на базі відділу освіти Добропільської міської ради.

Засідання відкрила методист методичного кабінету Героєва В.І., яка звернулася до присутніх з привітальним словом та інструктивно-методичними рекомендаціями «Напрямки роботи дошкільної освіти міста на 2018-2019 навчальний рік». Керівник ПНМК Желєзняк О.А. (вихователь – методист ЗДО №24) познайомила педагогів із сучасними підходами до планування освітнього процесу в групах дітей молодшого дошкільного віку та психолого-педагогічним супроводом розвитку молодшого дошкільника в освітньому процесі ЗДО, а вихователь Пономарьова О.І. (ЗДО №22) більш детально висвітлила тему формування мовленнєвої компетентності дошкільника в організованій та самостійній діяльності.

Багато вражень та зацікавленості у учасників заходу викликав міні-практикум «Сучасні методи планування роботи з молодшими дошкільниками – SWOT-аналіз: ділимося досвідом», під час якого педагоги мали змогу закріпити на практиці набуті знання, вміння та навички.

Маємо надію, що отриманий матеріал стане у нагоді кожному педагогу на початку нового навчального року.


 
Переглядів: 80 | Додав: Anna | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

uCoz