08:42 Основні напрямки розвитку та модернізації дошкільної освіти в Україні | |
14 вересня 2017 р. на базі ДНЗ №22 «Райдуга» (зав. Махмудова Н.В., вихователь-методист Соловйова-Зубкова Ю.Ю.) пройшло засідання предметної науково-методичної комісії вихователів груп середнього дошкільного віку дошкільних навчальних закладів м. Добропілля (керівник ПНМК Чубченко Л.Л.) з проблеми: «Основні напрямки розвитку та модернізації дошкільної освіти в Україні». Метою зустрічі було підвищення професійної компетентності вихователів в питанні створення умов для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності, розвитку в неї ціннісного ставлення до людей, самої себе, природи, культури, світу. Героєва В.І., методист МК відділу освіти, виступила з актуальним питанням сьогодення «Дитиноцентризм як підґрунтя розвитку дошкільної освіти регіону» та налаштувала учасників на цікаву роботу в новому навчальному році. Керівник ПНМК Чубченко Л.Л., вихователь-методист ДНЗ №19, привітала присутніх і наголосила на необхідності модернізації змісту дошкільної освіти в умовах реалізації «Нової української школи». Гапєєва В.І., вихователь ДНЗ №22, ознайомила педагогів із формами ефективної організації розвивального середовища в групі для дітей середнього дошкільного віку. В практичній частині Оніпченко Л.М., вихователь ДНЗ №35, допомогла учасникам зорієнтуватися в діагностичній роботі за «Табелем успіху». Завдяки діловій грі педагоги отримали можливість ознайомитись із сучасним поглядом на проблему мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку (Мороз І.В., вихователь ДНЗ №22). Родзинкою практичної роботи стало інтегроване заняття з розвитку мовлення з використанням елементів інноваційної методики Ж.О.Декролі Вініченко Я.А., вихователя ДНЗ №22, «Квіточка моя, рости!», яке не залишило байдужим ні одного присутнього педагога, тому що малята на початку нового навчального року показали прекрасні знання з природи. Підводячи підсумки роботи ПНМК керівник Чубченко Л.Л., спонукала педагогів до пошуку шляхів створення сприятливих умов для розвитку, самовизначення й самореалізації особистості, перенесення акцентів із діяльності вихователя на активність дитини. | |
|
Всього коментарів: 0 | |
|
|