MENU
Головна » 2018 » Декабрь » 21 » Педагогіка партнерства як модель взаємодії вчителя, учнів та батьків у світлі рішення завдань НУШ
11:15
Педагогіка партнерства як модель взаємодії вчителя, учнів та батьків у світлі рішення завдань НУШ

Педагогіка партнерства, орієнтація на учня, виховання на цінностях – саме ці складові Концепції НУШ  спрямовані на те, щоб побудувати довіру між школою, дітьми, батьками та суспільством. Цій темі і був присвячений семінар-практикум вчителів 4 класів, який пройшов 20 грудня 2018 року на базі НВК № 7 міста Добропілля.

З вітальним дивертисментом до учасників семінару звернулися вчителі початкових класів Басова В.В. та Долженко Ю.О. Знайомство учасників відбулося у форматі «Ранкової зустрічі». Вчителі мали можливість попрацювати  на інтегрованому уроці  з природознавства, української мови, трудового  навчання  за темою « Океани», який провела Басова В.В. З вихователем старшої групи Савченко С.В. учасники семінару провели активну перерву «Са-Фі-Данс». На педагогічному коучингу учасники семінару працювали в групах. Було проведено цікаві майстер класи: «Лего – цеглинки для розвитку дитинки», «Створення інтелект карти», «Іграшки антистрес».

Захід пройшов цікаво, плідно, дав можливість познайомитися з досвідом роботи колег і взяти для себе багато нового й корисного для впровадження педагогіки партнерства в освітній процес початкової школи.


 
Переглядів: 65 | Додав: Anna | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

uCoz