MENU
Головна » 2017 » Сентябрь » 13 » Щасливий малюк – щасливе дитинство!
15:10
Щасливий малюк – щасливе дитинство!

Одним із найважливих питань, яке турбує сучасне суспільство – це розвиток дитини раннього віку. Як забезпечити повноцінне становлення малят, як змістовно та методично правильно організувати освітній процес у дошкільному закладі? Ці питання були обговорені на засіданні предметної науково-методичної комісії вихователів груп раннього віку, яке відбулося 13 вересня 2017р. на базі ДНЗ №4 «Ластівка» (завідувач Соловйова Н.В.).

Засідання відкрила методист методичного кабінету Героєва В.І., яка звернулася до присутніх з привітальним словом та окреслила головні напрямки навчально-виховної роботи в 2017-2018н.р. в презентації «Дитиноцентризм як підґрунтя розвитку дошкільної освіти». Керівник ПНМК, вихователь-методист ДНЗ №24 Желєзняк О.А. познайомила педагогів із сучасними вимогами щодо планування навчально-виховного процесу в групах дітей раннього віку. Практичний психолог ДНЗ №4 Краснова О.В. звернула увагу присутніх на особливості розвитку дітей раннього віку. Вихователь ДНЗ №24 Дубовик Н.Ю. поділилася з колегами досвідом своєї педагогічної діяльності з дітьми раннього віку та висвітлила тему індивідуального підходу у роботі з малятами як одного із факторів реалізації системного підходу до навчально-виховної роботи в ДНЗ.

Під час практичного блоку  вихователь ДНЗ №4 «Ластівка»   Норкіна Н.В. провела індивідуальне обстеження нервово-психічного розвитку малюків. Педагоги закладу представили виставку посібників за темою «Створення оптимального сенсорно-пізнавального простору в групах раннього віку через використання Монтесорі – матеріалу», яка викликала багато вражень та зацікавленості у учасників заходу. Завершальним етапом практичного блоку було проведення міні-практикуму «Навчаємося в грі!» (вихователь – методист ДНЗ № 24 Желєзняк О.А.), під час якого педагоги мали змогу закріпити на практиці набуті знання, вміння та навички.

Раннє дитинство – бурхливий розвиток дитини, оволодіння багатьма новими діями, зародження і вдосконалення нових видів діяльності. Тому, педагогічний супровід раннього віку полягає у створені умов для розвитку всебічно-розвиненої та гармонійно-спрямованої особистості дитини – наголосила методист МК Героєва В.І., яка підвела підсумок зустрічі та надала практичні рекомендації педагогам. Зустріч пройшла в теплій і невимушеній атмосфері, не залишила учасників ПНМК без корисних надбань в педагогічній скарбниці кожного.

Переглядів: 111 | Додав: Anna | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

uCoz